Svenska


  • TF#1 - WHISPERER

    Ser att den ännu inte finns en svensk flik här så jag börjar.

    Vad ser ni fram emot och vad hoppas ni på?

    Själv ser jag fram emot en ny sandlåda utan skräp och med ny jord. Där jag och vi kan forma vårat eget äventyr. Vill du starta ett handels imperium varsågod, bygga en stad och driva den som en tyrann kör på eller vill du vara en enkel legosoldat kör för det. Allt är möjligt så länge som vi släpper tidigare spel och tar till oss det vi får. Världen i Fractured är vad vi gör den till! Detta är vad jag ser fram emot! Själv vill jag bli den bästa på att göra vapen och rustning i spelet och leta efter det jag behöver för att göra detta.

    Det jag hoppas på är att detta blir ett spel som inte håller dig i handen men inte heller håller dig tillbaka. Vet du inte hur man dödar en wisp från början synd för dig bara att börja söka kunskap från spelare och välden. Men på samma sätt lyckas du driva ett affärs imperium som styr halva världen må du göra det ingen skall komma att stoppa dig om de inte har musklerna för det.

    Jag ser mycket fram emot detta spel och levererar de bara hälften av vad de lovar så känner jag att detta kan bli en ny lång körare för mig. Jag vill inte ha ett nytt Albion med dess hjärndöda zurg spel*. istället vill jag att detta blir spelet som tar de bra sakerna från tibia och Ultima och gör det ultimata spelet.

    *Vet att zurgs i Albion inte drivs hjärnlösa men är du en del i klungan hur du inte mycket tankeverksamhet.


Log in to reply
 

Copyright © 2023 Dynamight Studios Srl | Fractured